2013. március 12., kedd

Mediterrán makaróni

Ez az étel, egy rögtönzött ebéd volt. Kettesben vagyunk itthon a kicsivel, aki ebédre makarónit kívánt, paradicsomosan. Így kétféle verziója készült.
A tészta adva volt, abból többet főztem ki, majd elkészítettem hozzá az alapot.
Kellett hozzá: 1/2 cukkini karikázva-negyedelve, 1 maréknyi bébi spenót, 1 újhagyma, 1/2 vöröshagyma, vaj, koktélparadicsom, 1 gerezd fokhagyma, parmezán sajt, olívabogyó.
A vajon megdinszteltem az apróra vágott vöröshagymát, hozzáadtam a cukkinit, kinyomott fokhagymát, sóztam-borsóztam. Ezután hozzáadtam a spenót leveleket is. Együtt dinszeltem néhány percig. Ezután hozzáöntöttem a kifőzött tésztát, jól összekevertem újra fűszereztem és hozzáadtam a koktélparadicsomokat és az olívabogyókat. Tálaláskor parmezánnal megszórtam.
Nagyon gyorsan elkészült.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...