2017. szeptember 11., hétfő

Hússal töltött tökkarikák panírban

Hasonló receptet Aranytepsi konyhájában láttam. Nagyon megfogott, ezért elhatároztam, ezt én is elkészítem. Semmivel sem macerásabb mint rántott szeletet készíteni, bármennyire is tűnik annak.
Az eredmény, viszont egy nagyon kellemes főétel.

Hozzávalók: 1 kisebb tök, 25 dkg darált hús, só, bors, a panírhoz pedig a megszokott liszt, tojás, zsemlemorzsa

A tököt meghámozzuk, majd karikákra vágjuk. Belsejét kivájjuk és kicsit állni hagyjuk. (nem sóztam meg) A darált húst megfűszerezem, hozzáadok 1 db tojást. (készíthetjük készen kapható kolbász húsból is). A tök karikák belsejét megtöltjük a hússal majd egyszerűen bepanírozzuk. Érdemes a tojás és zsemlemorzsában 2x megforgatni. Forró olajban kezdem sütni majd lejjebb veszem, hiszen a fasírt húsnak is meg kell sülnie.
Köretként készíthetünk hozzá krumplipürét, de én most tejfölös mártogatóssal ettem.
Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...