2016. november 27., vasárnap

Házi csirkemell sonka

Többször megfordult a fejemben, hogy kipróbálom, milyen ha házilag készítek felvágottat. Számos receptet megnéztem, mert hát nem én találtam ki, és ez a legegyszerűbb volt, amivel szimpatizáltam.

Hozzávalók: 25 dkg csirkemell, 1 gerezd fokhagyma, só, bors, majoránna, paprika, kevés olíva olaj, töltelékébe pedig sajt és újhagyma zöldje.
A csirkemellett apróra vágom, hozzáadom a fűszereket és a fokhagymát, majd botmixerrel pürésítem. Alufóliára terítem és kilapogatom. Tetejére tetszés szerint helyezek sajt darabkákat és karikázott újhagyma zöldet. Jöhet a tekerés. Légmentesen próbáljuk, hogy sütéskor az állaga egyenletes legyen. A sütőt előmelegítjük 190 fokra, majd 30 percig sütjük a kis csomagot egy tepsiben, ami némi vizet is teszünk. Ha kihűlt lehet szeletelni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...