2016. szeptember 23., péntek

Disznósajtos melegszendvics

Amikor próbáltam a gyerekeimet rávenni a disznósajt megkóstolására, nem nagy sikerrel tettem, épp ezért cselhez folyamodtam. Így lett a disznósajt, melegszendvics alap.
Több nap, mint kolbász.....és több disznósajt, mint kenyér. A lényeg, hogy jó vastagon mértem a húst a kenyérre, ami jót tett neki....na meg nekünk is. Mert isteni vacsora készült belőle.

Hozzávalók: magvas kenyér szeletelve, disznósajt, reszelt sajt
Azt hiszem sok hozzáfűzni való nincs a recepthez. Melegszendvicset mindenki tud készíteni. Vajat nem tettem a kenyérre, a disznósajt elegendő zsírt enged, sajttal összesütve pedig nagyon finom lett.
A sütőt melegítsük elő 200 fokra, a kenyérszeleteket kb. 10-12 percig sütjük.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...