2014. október 24., péntek

Négercsók - Blogkostolóra

Blogkostolóra készültem a hétvégén. Fűszermánia játékán Éva blogját (Takarékos konyha) sorsolták ki nekem. Éva receptjei közül nagyon nehéz volt választani, olyan sok finom ételt találtam, hogy szó szerint napokon keresztül vitatkoztunk melyiket készítsem el. Tekintettel arra, hogy nagyon édesszájúak vagyunk, na meg persze "EGY NÉGERCSÓKÉRT MINDENEM ODAADOM".... nem volt kérdés, márpedig én ezt elkészítem. Az eredeti receptet itt találjátok: Négercsók

Hozzávalók: 1-2 ostyalap, 2 db tojásfehérje, 8 dkg cukor, 15 dkg étcsokoládé.
Az ostyalapokat pogácsaszaggatóval formáztam. A tojásfehérjét gőz fölött kemény habbá vertem, apránként adtam hozzá a cukrot, majd végén a vanília aromát. Kanállal halmokat formáztam az ostyalapokra. A csokoládét szintén gőz fölött olvasztottam, 1 ek étolaj hozzáadásával, majd az elkészült habokat ebbe a csokiszószba mártogattam. 
A recept nagyon jó, nem tértem el tőle. A halmokat én is kanállal pakoltam, nem használtam habzsákot. A csokimártást viszont nem ráöntöttem, ahogy Éva tette, hanem belemártogattam a félkész habcsókokat. Mindenkinek szívesen ajánlom a receptet.




2 megjegyzés:

  1. HA KÉRDITEK IDEHAZA : NA MILYEN VOLT AFRIKA ?
    AHA-HA
    Nagyon finom lehetett! :)

    VálaszTörlés
  2. Most vettem észre hogy miket választottál blogomról. Nagyon szép lett! Lehet hogy legközelebb én is mártani fogom a csokiba.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...