2014. március 2., vasárnap

Banános palacsinta juharsziruppal

Az amerikai filmekből kiragadott egyik kedvenc mozzanat, amikor hajnalban a tip-top amerikai anyuka (kialudt szemek, friss smink, ondolált haj és hozzá az elmaradhatatlan fogkrém mosoly) éppen palacsintát készít a gyerekeknek. Az asztal ettől függetlenül roskadozik az ételektől - mert bár mindenki általában cornflakes-t eszik a filmekben, a látvány szempontjából fontos hogy lássuk miket lehet(ne) még reggelizni.
Bevallom én nem vagyok tip-top anyuka - bár igyekszem. Reggel kialvatlanul, kócosan és köntösben készítettem ezt a palacsintát. Az ötletet egy kolléganőm adta (2 tojás, 1 banán) ezt én kicsit átalakítottam. Nagyon finom édes csábítás így vasárnap reggel.

Hozzávalók: 1 db banán, 2 db tojás, kb. 1 dl 3,5% tej, 4 ek liszt, kevés szénsavas víz, olaj,
a tálaláshoz juharszirup illetve gyümölcs.
Az elkészítése nagyon egyszerű. A hozzávalókat egyszerűen turmixoljuk össze. Nagyon sűrű palacsinta tésztát kell kapjunk. Ha kell adjunk még hozzá tejet vagy lisztet.
Serpenyőben kevés olajat hevítünk, erre öntjük kis merőkanállal a masszát. Gyorsan sül, ezért figyeljünk oda nehogy odaégjen.
Hogy stílusosak legyünk juharsziruppal öntöttem nyakon és mellé epret kínáltam. Ettől függetlenül a kisebbikem kakaószórást kért rá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...