2013. május 5., vasárnap

Anyukámnak

Anyucikám, tudom, hogy olvasod a blogom, ezért szeretnélek így is köszönteni téged. :-)
Tudd, hogy nagyon nagyon szeretlek. Köszönöm neked, hogy felneveltél és hogy az lehettem, aki vagyok. Mindent neked/nektek köszönhetek. Ti vagyok a világon a legdrágább szülők és anyu te a legjobb anya.
Ezt a verset, amikor megláttam, rád gondoltam, ezért bemásolom neked ide, remélem tetszik neked:  

"Kurz und bündig, ehrlich klar:
Mutter, Du bist wunderbar!
Liebe Mutter,
Ich wünsch Dir Glück und Fröhlichkeit,
die Sonne soll Dir lachen,
Für heute und in alle Zeit,
will ich dir Freude machen.
Denn Muttertage, das ist wahr,
die sind an allen Tagen,
ich hab' Dich lieb das ganze Jahr,
das wollt ich Dir nur sagen"

Szeretlek!
Dana
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...