2013. április 22., hétfő

Pulykacomb római tálban sütve

Vasárnap erre esett a választásunk. A római tál amúgy is a kedvencem, nagyon összeérnek benne az ízek, és még zsiradék sem kell hozzá. A másik a sütőzacskó, de erről majd máskor írok.
Szóval – pulyka felső combom volt itthon, kicsontozva. Fűszereztem sóval, majoránnával, borssal és egy kis pulykafűszert is tettem rá. Ezt jól bemasszíroztam a húsba. Tettem hozzá néhány gerezd lapított fokhagymát és pici olíva olajat (ez el is hagyható), kb. fél dl vizet.
Sütőben 180 fokon nagyjából 2 - 2,5 órán át sütöttem. Sütési idő alatt többször megnéztem, meglocsolgattam. Amikor a hús megpuhult, a tetejét megkentem az alábbiakkal: 2 ek méz, ½ citrom leve, egy kis húslé.
Ezzel a mázzal megpirítottam a tetejét.
Fűszeres héjában sült burgonyával ettük és kovászos uborkával.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...